Sila tinggalkan jejak

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

21 December 2009

aku org kecil


haisshh few days without posting. BZ kah aku? not realli. free sgt2 actli. but too free let me feel sleepi (pantun ke?).. fill up my day with my bantal busyuk. hehehe OMG i'm missing my blog oredi.

currentli mood : listening to orang kecil by wani ardy..like that song damn mchh lorr. u guyz google la sendiri. xpon my blog song pon dah ade ni. njoy listenin' oke :)

actli realli realli fall in love with ppl who sing while playin' acoustic. jiwang la plak. ehe :) tp ape yg kite suke tu realli hard to get. but

"ku impikan bulan ku terjatuh di bintang
bersyukur apa ada ku kan sampai ke sana
hari ini ku lihat temanku dan separuhnya bersatu
ku lupa betapa indahnya kehidupan yang sebenar"


"aku ini hanya orang kecil"


p/s : that 3 years old cutie in the pic is me. heh (:

0 orang bisik-bisik: