Sila tinggalkan jejak

27 August 2010

today 27th August 2010

nothing much for today. just badan rasa tak sedap macam nak demam la pulak. today mr.bf pick up me. haa lepas la rindu terpendam. he ask me for shoppin' tomorow. what! no cent and goin' shopping? duh! what a...lerrr mr.bf cakap "survey je dulu la" ooo ok ok. why dont he said "window shopping". haha.

last night, am dreaming bout oyen. cant u see peeps. how i miss oyen!

bla. bla. bla. out of idea. am not feeling so good right now. mr.bf asked me to sleep earli. get enough sleep! ow ok fine.

.
..
...
....
.....
......
.......
........

ilanilyana's pc is shutting down.

26 August 2010

oyen in memory..

senang dia datang..senang juga dia pergi..my little oyen leave me forever :( thnxs for all the memories. oyen died with no reason and no sign at all. all of sudden! miss u oyen so much. oyen such a notti, playful, enjoyable, and also a good kitty. i miss oyen terribly. mom and dad too. [sampai delete all oyen pictures dalam hp]:(




24 August 2010

sesuai sangat pulak

i got one song. mendalam maksudnya. oppss

Dia Milikku
Artist: Khadeeja

memang benar akulah cinta hatinya
tiada guna kau menafikan segala
simpan saja mimpi mu untuk bersama
berundurlah dari nanti kau kecewa

maafkan diriku oh andai engkau terasa
ikhlas ku katakan niat ku yang suci

tidak perlu untuk kau merayu lagi
sememangnya banyak cinta yang menanti
dan andainya kau masih berkeras hati
jangan harap untuk ku mengalah pergi

memang benar ku katakan
dia milikku
biarpun kau mengganggu dia setia padaku
sudah jangan kau mencoba untuk memiliki
kerna dia tak semudah kau sangka

bukan sudah ku katakan
dia milikku
biar apa di kata dia tetap kan ku cinta
memang sukar di percaya harus kau terima
kerna hanya diriku berhak di atas cintanya

bukannya maksudku
terlanjur bicara
maafkan diriku
andai kau terasa

ikhlas ku katakan
niat ku yang suci
untuk pertahankan
percintaan ini

saya jatuh cinta sekali lagi

with whom? with .................................................my someone again lah. haha. rase mcm baru sebulan meh couple..kenapa? we already 3 years being together, some couple maybe get bored spend all those 3 years together. boleh kata susah senang sama-sama. i think i would change from my someone to mr.bf lah. ok what!xde la gedik sgt pon kan! haha

i know some ppl dont like seeing am happy with mr.bf. but...like i care bithces?i know him since am in standard 5 ok. secretly i like him. we're keep calling each other fer so many years n finally Allah give us chance being together. give us chance to fall in love. n am personally not called it chance but "anugerah". yesh i do appreciate this relationship so much. n am praying hard tt Allah will always bless us.

Woot woot.. why so serious meh. haha. actually am so blur when received a sms from mr.bf, said :

kalau syg tanya adakah syg selalu bermain di fikiran b, b akan jawab tidak.
Kalau syg tanya b suka syg tidak, b akan jawab tidak.
Kalau syg tanya adakah b mahukan syg atau tidak, b akan jawab tidak.
Kalau syg tanya adakah b akan nanges kalau syg tinggalkan b, b akan jawab tidak.
Adakah b akan ada untuk syg? b akan jawab tidak.
Adakah b akan lakukan sesuatu untuk syg, b akan jawab tidak.
B akan pilih hidup syg atau hidup b, b pilih hidup b.


OMG what happen? tt time muke da jadi camni jap haha



what happen to u lah mr.bf..but few minutes later i received another sms from mr.bf, said :

sebab kenapa b jawab syg xbermaen di fikiran b, sebab syg sentiasa dalam fikiran b.
sebab kenapa b tak suka syg, sebab b cintakan syg.
sebab kenapa b xmahukan syg, sebab b perlukan syg.
sebab kenapa b tak nanges kalau syg tinggalkan b, sebab b akan mati kalau syg tinggalkan b.
sebab nape b takkan hidop untuk syg, sebab b akan mati untuk syg.
sebab nape b takkan lakukan sesuatu untuk syg, sebab b akan lakukan segala-galanya untuk syg.
sebab kenapa b akan pilih hidup b n bukan hidup syg, sebab syg adalah hidup b.


taknak sweet la pulak kan..am simply asked him where did he got tt nice quote. he said adalaaa haha so notti la.. but then he told me. he found tt vid in his fren fb. so he do translate it to make it more real. jadi keje la pulak kan laki aku ni. here is the original vid one :

10 August 2010

pet sis big day. nurdiyana zahari's engagement




last friday nite me and my someone goin' to Batu Gajah. attending my pet sis : diyana's engagement. pink theme colour. me too in pink kebaya. i dont ever know her theme colour is pink actually. just wearing tt kebaya. since tt is my 3rd time wearing tt kebaya. haha.

in her invitation, she stated tt : majlis ala qadar. but its not as ala qadar as she said. everything goin' smooth n its such a perfect day fer her. Alhamdulillah..everything goin' fine. Her fiance : cik kudin also come tt nite. fly from kota kinabalu to melaka. so sweet..

One word fer u sis : CONGRATULATION (: am so happy fer all my besties got engaged this year..wait fer me soon..woot woot..dudes, lets check out. some pictures tt nite.

05 August 2010

dont be like the stupid banana or ribhana or whatever


long time without posting..haha right now am start my part-time job at PISB at kota fesyen mitc. huh. its quite bz n am trained to be such a "multi-purpose" worker. at the same time keep on looking fer a better job tt suit me. n fer a better pay as well. haha.

my relationship wif my someone goes well n we're livin' happyly ever after (shrek) haha. prayin' hard to void the disaster of 'ribhana' again. i dont get her trick but so far i would frankly said tt she's such a person who love ruining ppl lives. n i would say "kee it up ribhana" the more u did, the more u'll get later. boooo BEST WOMAN WIN (:

its not a competition. tryin' to win smtg or what, its a principle. prayin' hard tt she would never ever come back in our life. praying hard fer her to be more 'bermaruah' after this. rather than look so 'cheap' forever. oopss hey loser! wave ur white flag!

fer whatever they talking behind my back, big UPS bitches