Sila tinggalkan jejak

22 September 2012

Kursus Pra-Perkahwinan - Sukses

Salam hujung minggu,

Hi! As promised, i'm back. Hehe.

Akhirnya, selepas drama spontan di MB haritu ; refer entry Kursus kahwin ke-dua akhirnya, Ilan berjaya juga ambil dan tamatkan kursus pra-perkahwinan di Tampin. Burn camtu je la duit dekat MB. Alhamdulillah. Selesai satu perkara. So, kepada B2B Melaka yang nak ambil kursus kahwin ni boleh walk-in terus ke pusat-pusat kursus kahwin yang berdaftar.

Banyak sangat ilmu dapat masa kursus ni. Tapi ada juga slot yang bosan sikit. Sampai tahap nak terlelap je rasa. Tapi tahan je. Hubby ada kat belakang. Jangan risau, penceramah tak tanya soalan pun dekat peserta kursus. Sekadar mendengar dan hadamkan dalam kepala. So, mana yang belum tu, baik pergi ambil cepat k. Silalah ambil awal sebelum kursus 2hari tu dilanjutkan jadi 5 hari ;) Haha saja takutkan korang!


 Bye people! XOXO

1 orang bisik-bisik:

IntaNBerliaN said...

a'aa betul tu, mmg byk ilmu yg kita dapat kat kursus ni kan :-)