Sila tinggalkan jejak

11 December 2012

Rubberstamps dah siap!

Halu halu, lagi persiapan w-day. Rubberstamps nak buat cop depan envelope dah siap. Apa lagi, excited la kita cop cop :) Dah cop 100 envelope. Untuk kawan-kawan Ilan je guna design ni. For others, xde la. Buat suka-suka je mendalah ni.

At last, jadi jugak!

The envelopes


5 orang bisik-bisik:

Cik Awin said...

cumel je rubber stamp awk tu...

cik mah said...

comelnyer rubber stamp....

miss farhah said...

cantikkk !
nak kad jugakk :P hee

bintanghati said...

sng je kan guna rubber stamp ni..
mn yg perlu je cop..
sbb mn yg kne pos tu, klu envelop ade kaler2 or design, cas setem tu mybe dlm 80sen lbh skit dr biasa 60 sen..

Anonymous said...

comel je rubber stamp tu.. tempah kt mane ek? TQ in advance kalau sudi sharing :)