Sila tinggalkan jejak

24 August 2010

saya jatuh cinta sekali lagi

with whom? with .................................................my someone again lah. haha. rase mcm baru sebulan meh couple..kenapa? we already 3 years being together, some couple maybe get bored spend all those 3 years together. boleh kata susah senang sama-sama. i think i would change from my someone to mr.bf lah. ok what!xde la gedik sgt pon kan! haha

i know some ppl dont like seeing am happy with mr.bf. but...like i care bithces?i know him since am in standard 5 ok. secretly i like him. we're keep calling each other fer so many years n finally Allah give us chance being together. give us chance to fall in love. n am personally not called it chance but "anugerah". yesh i do appreciate this relationship so much. n am praying hard tt Allah will always bless us.

Woot woot.. why so serious meh. haha. actually am so blur when received a sms from mr.bf, said :

kalau syg tanya adakah syg selalu bermain di fikiran b, b akan jawab tidak.
Kalau syg tanya b suka syg tidak, b akan jawab tidak.
Kalau syg tanya adakah b mahukan syg atau tidak, b akan jawab tidak.
Kalau syg tanya adakah b akan nanges kalau syg tinggalkan b, b akan jawab tidak.
Adakah b akan ada untuk syg? b akan jawab tidak.
Adakah b akan lakukan sesuatu untuk syg, b akan jawab tidak.
B akan pilih hidup syg atau hidup b, b pilih hidup b.


OMG what happen? tt time muke da jadi camni jap haha



what happen to u lah mr.bf..but few minutes later i received another sms from mr.bf, said :

sebab kenapa b jawab syg xbermaen di fikiran b, sebab syg sentiasa dalam fikiran b.
sebab kenapa b tak suka syg, sebab b cintakan syg.
sebab kenapa b xmahukan syg, sebab b perlukan syg.
sebab kenapa b tak nanges kalau syg tinggalkan b, sebab b akan mati kalau syg tinggalkan b.
sebab nape b takkan hidop untuk syg, sebab b akan mati untuk syg.
sebab nape b takkan lakukan sesuatu untuk syg, sebab b akan lakukan segala-galanya untuk syg.
sebab kenapa b akan pilih hidup b n bukan hidup syg, sebab syg adalah hidup b.


taknak sweet la pulak kan..am simply asked him where did he got tt nice quote. he said adalaaa haha so notti la.. but then he told me. he found tt vid in his fren fb. so he do translate it to make it more real. jadi keje la pulak kan laki aku ni. here is the original vid one :

0 orang bisik-bisik: