Sila tinggalkan jejak

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

26 December 2010

sedih

hye blogger. hari ni punya post a bit different dr hari-hari lain. normally i would just posting with happy mode. so post pon happy-happy je. tapi hari ni. entah bala apa. two days doing nothing at home. bertambah sakit hati bila si dia enjoy dgn member-member. tambah sakit lagi bila sengaja tinggal handphone at home. kau memang cari nahas dengan aku kan? haha aku ni dah mcm heartless this two days. praying tt no hatred feeling grows in me. sabar sayang..

tak tahu macamana nak berhadapan dengan dia. dengan hati aku yg sakit ni. takot kang melayang pelempang kat muka dia plak. cukup semalam aku dah hancorkan handphone aku. so sekarang aku takde handphone la. biar handphone hancor. jangan hati yang hancor. entah apa gila aku!

kau nak marah aku? yes. with pleasure (: kau nak contact aku pandai-pandai lah ikhtiar. ok. cuma aku sempat doa kau selamat pergi dan selamat pulang. aku rindu nak gadoh lagi (:

0 orang bisik-bisik: