Sila tinggalkan jejak

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

11 February 2011

baraka allahu lakuma



ok lagu ini ada orang bagi saya dengar masa kat office. dia cakap sesuai untuk orang yang nak mendirikan masjid ni. oh! *blushing* spontan je saya jawab "eh, saya tak pernah dengar lagu ni" haha. but now, i'm keep on listening to it 24-7! bukan sebab saya nak kahwin ok! i'm just 23rd ;) sabar eh! tapi lagu ni best la. maaf saya agak ketinggalan di sini. sekarang selalu ketinggalan dalam banyak perkara! entah kau orang dah bernanah dengar saya baru nak dengar kan *sigh*

ok peeps, got to go. mahu tidur. bersedia untuk tomorow schedule. kena kerja! saya kena kerja on saturday! oh! tidak! tapi apa boleh buat thousands policy still outstanding. so keep a good teamwork. i'm working on saturday. fakta! habis kerja, kena pergi rumah hubby. mama dia minta tolong. FMIL apa saja untukmu ;)

ok sahabat blogger yang tersayang, gonna miss u all. macam nak pergi jauh pulak have great weekend ok!

chill jugak even esok kena kerja ;)


CHILL!

0 orang bisik-bisik: