Sila tinggalkan jejak

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

03 February 2011

dilayan bagai puteri

assalammualaikum. Morning dear blogger. Hari ini saya nak cerita pasal saya dilayan bagai puteri sebab merajuk dengan hubby. Siapa tak geram kalau tengah date suddenly hubby got a misterious call from unknown person. and for sure la 'girl' urrgh memang saya tak boleh terima. semalam saya kerja half-day. so hubby pick up saya from office and we hang out for a movie. supposely the green hornet but the ticket sold out. so we changed to faster. and i'm not regret watching it. not bad
Yang geramnya, when i call back that number, when the girl dengar suara saya, dia diam and terus letak. hubby cakap dia pun tak tahu siapa. muka selamba je. eee geramnya. Then i call back the number and "sorry the number u've call is not available right now. pls call back later" ok FINE. i call back later. after 10 minutes i guest. someone answer the call. lelaki pulak! "sorry tadi adik saya main-main phone" WHAT THE ...

dalam hati saya ni memang rasa la lelaki ni penipu. i repeat PENIPU. haha. sebab when i asked him few thing, he seems like hesitating to answer me. hah! nak jawab kena take few seconds. pikir nak kelentong apa kot. nyata kau bukan PENIPU professional. haha. the best part is lelaki ni cakap loghat kedah! OMG ini ex-gf punya kerja ke scandal punya kerja? and that lelaki jadi makin gelabah bila i mentioned few names. LANTAK KAU LAH.

tak pasal-pasal saya dan hubby bertengkar and hubby terlepas cakap! "MENYESAL buat mama dia sayang saya" oh! sayang itu lahir sendiri lah! bukan di buat-buat!geram betul tapi yang penting lepas tu, dari insiden bukan accident ok semalam, hubby sungguh-sungguh memujuk. tapi saya cool je la. bila saya cool hubby pulak yang tak cool. *emotional* so konon-konon hari ni pun rajuk saya belum sudah, pagi-pagi hubby dah ajak keluar breakfast dengan dia. saya just ignore his sms. tengah tidur lagi kot hubby call, and baru la saya agree. hari ni hubby gaji. ok the best part is dapat 'INSENTIF' kire ang pow CNY la kot. and petang ni we're going for THE GREEN HORNET! yay! cant wait for that. (nak pujuk punya pasal, apa saya petik semua OK)

kesimpulannya di sini, saya tak rugi apa pun. untung lagi ada. haha. apa boleh buat? orang da sayang..

p/s : semalam terserempak dengan blogger cik nana ! dating tak ajak!


1 orang bisik-bisik:

Anonymous said...

salam kenal..so sweet..merajuk mmg best..lagi2 kalau dipujuk.hehe