Sila tinggalkan jejak

28 March 2011

baru 100 jek

walaupun baru 100 jek follower ilan ;) tak macam kau orang hebat-hebat kot. tapi tetap nak cakap syukur Alhamdulillah, semoga ukhwah kita sesama blogger berkekalan. Ameen. So, follower ke seratus ilan ni haa cik naniey, salam perkenalan ok. jangan sombong-sombong tau!


klik banner untuk ke blog naniey


10 orang bisik-bisik:

gadis oren said...

huhu , same la kiter , baru seratus (:

NICK IRFAN said...

wah! dah 100!! tahniah! smoga lps ni meningkat lagi!

amny.. said...

tahniah3...rajin2la update belog..nati amni terjah..:)

slumberznanie said...

hehehhee....tahniahhh

il ya na said...

@gadis oren tahu xpe, tapi akan terus bergiat dgn dunia blog ni..mcm dah jatuh cinta plak

il ya na said...

@NICK IRFAN insyaAllah, doakan akak k

il ya na said...

@amny.. tq amni, terjah jgn x terjah! btw sedih xmenang contest amni ritu hehe. len kali buat la lagi

il ya na said...

@slumberznanie hehe tq naniey ;)

nelly said...

100 ?
banyak tu !!

il ya na said...

@nelly siket je la nelly, org len sme beratus2 dah hehe