Sila tinggalkan jejak

22 March 2011

perihal kawan

bila saya lebih dewasa, saya mula kenal erti kawan. mengalaminya sendiri dan juga mendengar perihal orang lain. semuanya saya hadamkan menjadi satu analogi iaitu; "bukan senang nak ada kawan sejati" logik tak? entah.

alhamdulillah saya punya sahabat yang sangat baik dan memahami diri saya. tapi dia kat shah alam saya kat melaka. kami suka sms dan mms ;)

gambar baru mms tengahari tadi


alhamdulillah saya punya kakak angkat dari saya tingkatan dua. so dah hampir 10 tahun jugak la. tapi dia dekat kl saya pulak kat melaka. tapi kita orang kalau borak kat phone, tak hengat! mak mentua lalu sebelah pun tak dulik!

gambar curi dari fb dia


alhamdulillah juga saya ada sorang lagi kawan rapat saya, ye dia. sangat rapat. dia la yang banyak bantu saya dalam segala hal perihal kehidupan saya.

ini kawan sejati ke cinta sejati jeng jeng jeng


ada 3 orang ni pun rasa hidup dah cukup lengkap dari ada berpuluh-puluh kawan yang tak boleh harap. so kesimpulan, bila kau ada kawan, hargai la kawan tu ok? supaya nanti kau tak gila tanggung masalah sensorang ;) chill!


8 orang bisik-bisik:

OKEdChokelaT said...

haha..baru je tpikir nak wat entry pasal sahabat ni sb lonely kt opis tuh..hwaaaaa....ilan jaat...xpepasal shahril email ku plak...

il ya na said...

@OKEdChokelaT hah? shahril email ko? hahaha die tu ko jangan lyn sekali, melarat. xkuasa aku!

Cikgu Fikri said...

wah...
diowang semua tu kawan menangis ker?
bguslah cm tu..
yg laki tu, kawan ker ehem..ehem?
huhuhuhu..
anyway, yg komen pasal entry cikgu tu..
thanks yer..
takpew kalau tak kesampaian, mungkin ada rezeki kat tempat lain...
:)

il ya na said...

@Cikgu Fikri ye la fiq, mmg klu ada mslh trus msg dorg. yg laki tu? hehehe

Aisya Rahim said...

eh,yg tu ezie kan? :D

il ya na said...

@Aisya Rahim yep2 itu ezie ;)

nurasyikin.mokhtar a.k.a ieykin baik said...

wah.aish ajar akuh camane nak uat coment cenggini.syok la...

wan izyan said...

eh. aku bagaikan terkena kejutan letrik bile tgk muka aku terpampang kt sini. ades. lagi terkejut bila tengok echa ade kt sini. ok. malam ni aku tidur dgn degupan jantung yang kencang. btw. thanks for being the best friend of mine. :)