Sila tinggalkan jejak

19 March 2011

bila ayahanda masuk dapur

menu semalam "daging salai lemak cili padi bersama rebung madu" so ayahanda saya pun dengan gereknya tolong mak di dapur.




neggigil tangan potong daging yang dah disalai. alasan "gunting ni ketat" haha apa pun lauk semalam memang superb. kalau rebung biasa memang berbau satu rumah kan. tapi rebung madu ni sedap and tak berbau.

yeaah so tempting! mak masak apa ek hari ni


6 orang bisik-bisik:

Nour Akmal said...

mak ai...mcm sedap je masakan ni dengar nama pun tau sedap dah..huhu
~ daging salai lemak cili api bersama rebung madu ~ terliurrrr...

EZAN IDMA said...

so sweet ayahande tolong :)

il ya na said...

nour akmal : super duper sedap!

ezan idma : once in a blue moon larr dear nk tgok ayahanda kat dapor

Muhammad Zulfadli said...

sedapp eeee... nnt aku blk leh masak lg...

Muhammad Zulfadli said...

sedap eeee.... nnt aku balik kna masak lg...

il ya na said...

sumpah sedap gile ek! hahaha siang makan tambah, malam pun makan tambah! klu ko ade mesti xcukup kekeke