Sila tinggalkan jejak

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

16 April 2011

apabila saling memahami

video yang ilan jumpa dekat my bff facebook ;) sangat seronok dengar ustaz ni berceramah. pentingnya komunikasi dalam satu hubungan. insyaAllah. sampai semalam, ilan text hubby "lapar la" then dia reply "pergi la makan, ke nak b belikan makanan (komunikasi)" aduh, siap ada dalam kurungan lagi tu. ye la, orang perempuan ni kadang-kadang dia cakap tu maknanya dia nak, sebut tu kadang-kadang dia nak. so kena la paham. baru la harmoni je hubungan.

kalau suami paham akan isteri. isteri pun harus lah paham akan si suami. begitu juga lah dengan yang sedang berusaha ke alam perkahwinan. perlu lah saling memahami. watch this vid to get more feel ;)






6 orang bisik-bisik:

Han Hanni said...

urmmm..

cik hani harap dapat dpt suami yg sgt memahami cik hani...

hihikk..

baru terasa indahnya duniaaaa..

Nafardz said...

nice la blog baru.. hehe..

wah, bestnye dapat yg memahami :)

hepi sokmo deh!!

OKED Choki Choki said...

wehhhh ilan...aku lapo...(sila la anta makanan tuk aku-komunikasi)...kikiki...

ilanilyana said...

cik hani & nana : memang best lor, ilan pun harap. tapi kena la sama2 memahami.

oked : wahaha klu kite berjiran leh le ked, ni ak nak p anto smpi ke pdg temu tu. kang den plak yg lapo blek

wan izyan said...

ilan. :) aku mmg suke layan ustaz ni punye ceramah. tp aku layan kt fb die je. ni link nye. like la, nanti boleh dengar lain2 info lagi. http://www.facebook.com/pages/Ustaz-Mohd-Kazim-Elias/125074957541518
die punye ceramah mmg best, tak bosan. aku siap beli CD ceramah die lagi taw. hehe.

ilanilyana said...

bff kat atas tu merujuk kepada kau lah cik wan izyan. aku 1st time dengar siap dload n masuk ke phone bagi boy dengar, dia pun suka.